Skip links

Contact

Neem vrijblijvend contact met ons op

Contact

Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam: FBcare B.V.

KVK-nummer: 68958927

Delft

Email: info@fbcare.nl

Telefoonnummer: 06-30108835

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09.00u – 17:00u

Neem contact op via onderstaand formulier.

U kunt ook met ons bellen via nummer: 
 06-30108835

Klachtenprocedure FBcare

Klachtenportaal zorg: 
  + 0228-322205

Website: www.klachtenportaalzorg.nl

E-Mail: info@klachtenportaalzorg.nl

    Door op de knop 'Verzenden' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van onze "Algemene voorwaarden"- en stemt u in met het gebruik van cookies in de browser.

    Het kan zijn dat u als cliënt, vertegenwoordiger een keer minder tevreden bent over FBcare. Als dat zo is dan horen wij dit graag van u. Geef zo snel mogelijk aan waarover u niet tevreden bent. Dit kan direct bij uw zorgverlener. Dat kan ook bij een medewerker van kantoor. Samen zoeken we naar een passende oplossing. Wanneer dit niet lukt of u bent niet tevreden met de oplossing, dan kunt u een klacht indienen.

    Een klacht indienen, hoe doe ik dat?

    Een klacht stuurt u(schriftelijk), zo snel als mogelijk, naar FBcare, directie o.v.v. klacht of per mail naar info@fbcare.nl. We nemen dan bij voorkeur telefonisch contact met u op om uw klacht te bespreken. Uiterlijk binnen één maand willen we samen tot een oplossing komen.

    Mocht u niet tevreden zijn over de oplossing, dan bestaat de mogelijkheid de klacht formeel in te dienen bij een onafhankelijke klachtencommissie waar FBcare bij aangesloten is.

    Verbeterpunten

    Natuurlijk kan het ook zo zijn dat u geen klacht hebt, maar wel iets gezien hebt dat anders of beter kan. Graag horen we uw verbetersuggesties opdat wij onze dienstverlening blijvend kunnen verbeteren. Ook dit kunt u met een medewerker bespreken of u kunt ons hierover een mail sturen naar info@fbcare.nl.  

    Home